ZUMBA

                                              Co to jest Zumba ?!  

 

Cześć kochani !  
Zumba jest to coś w czym zakochałam się w ciągu ostatnich kilku miesięcy . Teraz patrząc na moje życie nie mogłabym funkcjonować bez tego co tydziennego wyciskania potu w rytmie pięknych latynowskich piosenek. Może to wydawać się głupie, ale na prawdę po pierwszych zajęciach już wiedziałam, że tu jest moje miejsce. Przychodząc tam nie trzeba umieć tańczyć,nie trzeba być szczupłym i wysportowanym wystarczy uśmiechnąć się i dać się ponieść muzyce  i zapomnieć o tym bezbarwnym świecie, chociażby na chwilę.

Tutaj macie opis jak to cudo wygląda:
ZUMBA - to niesamowite połączenie tańców latynoamerykańskich z aerobikiem. W niej mieszczą się takie rodzaje tańca jak: Salsa, samba, flamenco,taniec brzucha, tango, cha-cha, twist, rumba itd.taka wybuchowa mieszanka rodzajów  jest znakomitym źródłem endorfin.  Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami i układami tanecznymi. To przede wszystkim świetna zabawa , uczestnicy nawet nie zdają sobie sprawy ze ćwiczą, a po pewnym czasie zaskakują ich rezultaty.

Mogę jeszcze dodać,że godzinne skakanie w rytmie Zumby pozwala na spalenie ok. 600 kcal. Pozwala na dojście do świetnej formy i wyrzeźbionej pięknej sylwetki.
Zumba jest dla wszystkich. nie zależnie od wieku i płci. Warto skorzystać z tak cudownej zabawy. Gdy tańczysz czujesz się jak na imprezie przy świetnej muzyce.

  Jeszcze nigdy tak dobrze nie bawiłam się przy ćwiczeniach na prawdę gorąco polecam. Jeśli szukacie ciekawego i miłego sposobu na zrzucenie zbędnych kilogramów. Poszukajcie w swoim mieście czy przypadkiem ktoś nie prowadzi takich zajeć :) A jeśli już skorzystaliście z Zumby koniecznie mi napiszcie swoje opinie :* 
Będę bardzo wdzięczna. do następnego postu cium <3

Komentarze

  1. Świetny post :) Widać że bardzo lubisz chodzić na Zumbe :D
    Pozdrawiam --> veroonikaa.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym umieć tańczyć zumbe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest nic trudnego :) nikt nie patrzy na to czy się umie tańczyc czy nie tam się przychodzi, żeby sie dobrze bawić :*

      Usuń
  3. Fajnie byłoby spróbować ,może kiedyś będę miała okazję.
    Tak przy okazji ,pragnę cie nominować do LBA więcej informacji na blogu ,
    http://bezdyskusji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tańczę dancehall i bardzo chciałam spróbować zumby bo już wiele na jej temat słyszałam :) Zmotywowałaś mnie w sumie i chyba wybiorę się na jakieś zajęcia :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili ! :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  5. Tańczyłam latynoamerykańskie ,chyba się zapiszę na zumbe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zumba to swietny pomysł :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zumbe!
    + obserwuje :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    zapraszam do siebie!!
    do obserwowania i komentowania!
    http://girly-imagination.blogspot.com <link

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zachęciłaś mnie do tej zumby :)
    Dużo słyszałam o zumbie i przyznaje, że sama potańczłabym sobie, a przy okazji spaliła troche kalorii haha :D
    Bardzo motywująca notka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Mój blog - Klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie było u mnie zumby :) dziękuje za przypomnienie i zachęcenie :) obserwuje i zapraszam adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa ta ,,zumba"
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zumba to świetny taniec i poprawia sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem wielką fanką Zumby, chodziłam kiedyś regularnie, byłam nawet raz na maratonie :) Za to moja mama i siostra to regularnie od dwóch lat chodzą i bardzo się tym interesują :) independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty