My Fashion Inspiration

                                What to choose ?

Cześć kochani ! Ostatnio wiele myślalam nad  nowymi zakupami  , jak to kazda z nas mówi: " No przecież nie mam się w co ubrac ! " Ale na prawdę nie mam XD.
Znalazłam na mojej ulubionej aplikacji ( We heart It)  kilka stylizacji modowych ,które bardzo przypadły mi do gustu. Chciałabym  podzielić się z wami nimi i też chce poprosić was o pomoc w wyborze z 4 zestawów po jednej stylizacji. napiszcie mi w komentarzach co jest waszym zdaniem ładniejsze, z lepszej firmy i po prostu lepsze.

A więc zaczynamy ! 

Adidas Superstar & Convers All Star
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjdO5DbG-U-nq6qfc7ckrSwReWV6TnWpuCvagGyR2pazSB4qo13nItewz8T072oooUMaFkFU3O7WgVAqOJ3b-0ZTUtb9GOidV-cD5JV84imeV-_i3RAnsVvQUSVhZuH3zQOO7PrlhaLXZ8/s1600/2015-07-22_20.56.35.jpg



1. Pierwszy zastaw to buty. Tak, już od baardzo dawna mam chrapkę na jakieś piękne buciki.  Uwielbiam biały kolor, o czym się możecie przekonać w tym poście.  Jest on dla mnie podstawą, moja szafa jest dosłownie cała biala w środku. Ale przechodząc już do zestawu od już dawna nie mogę się zdecydować na wybór miedzy tą dwójką, więc wybór pozostawiam dla was.




    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgG_9ecQpvAwftLkDcw5kbr8Zqu8jm1UmX9MtPwItKWGIGAsnZQlJVWZ6uF1qa2swPnV9uozWtArJS_NkSzVZBAkHZv6qJaVkbGVpa3bo-Opey_ezTzOgYzqSN6moRJZOTwlXVxA6GgLlQ/s1600/2015-07-22_20.51.04.jpg
    2.  Jak myślicie, która będzie lepsza na rozpoczęcie roku szkolnego ? Wiem, że jeszcze jest Bardzo dużo czasu do Września i powinnam nawet o tym jeszcze nie myśleć. Ale nie mogę. Chcę w końcu ubrać się w śliczną sukienkę.



    Teraz dwa zestawy (nie patrzcie na buty XD ) jest to typowa stylizacja na co dzień. Bardzo mi się podobają oba zestawy, lecz niestety muszę wybrać tylko jeden z nich. 



    A teraz sport look ! Od bardzo nie dawna zakochałam się w sportowym stylu ubierania. Po prostu kocham! Dlatego wybrałam też te dwa zestawy , gdzie też musicie mi pomóc bo nie potrafię wybrać.



    Dziś już na tyle, gdy już mi pomożecie w wyborze bardzo możliwe, że zrobię sesje  z tymi własnie stylizacjami lub podobnymi. Jeśli jesteście ciekawi zachęcam do śledzenia mojej strony :) Do następnego PAaa <3











Komentarze

  1. Prawa strona, lewa strona, prawa strona, lewa strona :):)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/07/210715-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką koszulę w kratę, jest przecudowna <3
    Obserwuję :3
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do butów, hmm. Jeśli mają być to buty na jesień wybrałabym superstary, ale czarne. Sama wczoraj kupiłam.:) Sukienkę wzięłabym białą, stylizację z oversize'owym sweterkiem i drugi sportlook :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi właśnie strasznie się podobają białe, ja bym kupowała tylko białe Heh :) Ale dziękuję za opinie bardzo pomocna :)

      Usuń
  4. Jeju, zakochałam się w zestawach! ♥ Na rozpoczęcie bardziej 1 sukienka (po lewej stronie) jest prześliczna!
    Bardzo dziękuję za odwiedziny. Całuję, stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zakochałam w zestawach haha dziękuję za wybory :*

      Usuń
  5. Ja wybrałabym converse. :)
    Co do sukienki to ubrałabym tą różową.
    A ze stylizacji wybrałabym drugą i jako sportową wybrałabym pierwszą ;)
    ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te zestawy *.*
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawa, prawa, prawa, i prawa :)
    Miło, że odwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci za miłe słowa :) Najbardziej podobają mi się zestawy ze spodenkami, crop topem i koszulą/swetrem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Conversy
    2. Sukienka po prawej
    3. Pierwszy zestaw z kardiganem
    4. Drugi outfit, bo jeansowe szorty nie są zbyt wygodne do ćwiczeń

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. trudno mi powiedzieć które wybrać, to zależy. Każdy ma inny gust :)) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne inspiracje
    1. Adidas
    2.ta różowa *.*
    3.Z lewej strony
    4. Z lewej strony
    Pozdrawiam cieplutko
    Zapraszam do siebie :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienki są prześliczne;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do butów, hmm. Jeśli mają być to buty na jesień wybrałabym superstary, ale czarne. Najbardziej podobają mi się zestawy ze spodenkami, crop topem i koszulą-swetrem :)
    Spodobał mi się Twój blog, więc zostawiam komentarz i obserwację. Liczę na to samo! :)
    +Zrobię coś w zamian za poklikanie w linki i banery. :)
    http://carelesslyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh.. te sukienki, obie są bajeczne! Co do butów to z własnego doświadczenia polecam Converse. Mam je już od 3(?1) a są w stanie idealnym! To udowadnia że są solidnie wykonane, a uwierz mi,dużo przeżyły. Na koncie mają błoto, chodzenie w kałużach, śnieg(tak, poważnie :D ),kurz, majonez, olej, farbę. No i łatwo się je pierze :)

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Bardzo dzięuję!
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudne wybory! Jedynie mogę podiwiedzieć w sprawie sukienki, ja wybrałabym tę po prawej :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o buty to polecam Superstary, kocham je pomimo tego że chodzi w nich większość. Jak byłam w Belgii to miała je co druga osoba :/ Myślę, że na jesień skuszę się na wersję czarną ;) A jeśli chodzi o resztę to lewa, prawa i prawa :D independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty