Czym jest szczęście ?

Hej kochani ! Dziś przychodzę do Was z postem na temat szczęścia. Czym jest to szczęście ? Każdy inaczej je interpretuje.  Dla niektórych jest to góra pieniędzy, dla innych bycie sławnym i  bogatym, a dla jeszcze innych to to,że budzą się każdego ranka, na nowy dzień. Nie da się zdefiniować szczęścia, ono po prostu jest.W każdym z nas, jeśli je do siebie dopuścimy.
Często się mówi, że szczęście nas omija, że wszystkim się powodzi tylko nie mi... hmm... a może tak na prawdę  nie chcemy tego szczęścia ? Wolimy siedzieć samemu, za zamkniętymi szczelnie drzwiami czekając, aż ktoś znajdzie klucz i nas stamtąd wyciągnie. Musze Cię rozczarować.  Jedyną  osobą, która posiada ten klucz to TY. Nikt inny nie otworzy tych drzwi i nie uwolni Cię ze smutku i bólu. Każdy z nas ma swoje życie i swoje problemy nikt, ale to nikt w życiu nie da Ci szczęścia jeśli nie nosisz go w sobie, jeśli nie dasz go do siebie wpuścić. To jest uczucie. Nie ważne co  w Twym życiu się dzieje lub działo, jeżeli chcesz być szczęśliwy poprostu otwórz te drzwi. Jesteś teraz smutna? Uśmiechnij się :) no nie daj się prosić, jeśli  już to zrobiłaś pozostaw ten uśmiech, jak najdłużej tylko potrafisz ! Jedyną metodą na uleczenie smutku jest zwyczajne zapomnieć o wszystkich przykrościach, o tym całym cholernym bólu, który Cię spotkał. Wiem, że to głupio brzmi i teraz pomyślicie "No pewnie, myślisz, że to takie łatwe? " Uwierzcie mi, wiem jak to jest. Przeżyłam w swoim życiu bardzo przykre momenty, ale się podniosłam, jestem tu i mam się dobrze. Uśmiecham się i całkiem się zmieniałam i cieszę się, że tak się stało. Chociaż kosztowało mnie to bardzo wiele nieprzespanych, pełnych płaczu nocy. Ale zapomniałam. Zapomniałam o wszystkim. Udało mi się. To czego Tobie ma się nie udać ?? Masz jedno życie, każda chwila, każdy dzień jest nowy i nie powtarzalny. Nie warto marnować tych chwil tylko dlatego, że boli Cie przeszłość. Jedno jest pewne, każda rzecz za równo ta wesoła jak i smutna zdarzyła się z jakiegoś powodu. Nie ma spraw,  które nie mają w sobie jakiegoś ukrytego dna. Może to znak, że trzeba coś zmienić w sobie lub w swoim otoczeniu? Nie daj się smutku. Jest jeszcze wiele momentów w życiu, które wynagrodzą ci to cierpienie milion razy. Ja w Ciebie wierze. Podnieś głowę, wstań i Po prostu bądź szczęśliwy !

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7Pek9GTETfWG6bD4m1PT5uhQPsRAT7QJroHiPlI_A-ka36LYuWOKPRl-92dPmbjhyphenhyphen7Actrx4rjLDBUBEfri4ld3_vr3qf_jlNZaLyAAEBtHRLvD025qLSXQcB0kY6GmuPQq3y20NzQYQ/s1600/IMG_20150727_173418.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNf4XQiTowlEFfb_PBFZJcQ4nIqK1B26VNx9j6tGFU9mMN_Y8-X8KJ8TyTu-oY5DNQ_auvZsix7gqtsn8b89Cln_nkTMl9vx61Ak2FFqhPnFC6GSb520KGIhuBCfU3FklwhaNc3VcpN9I/s1600/IMG_20150727_172314.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEheLI99a_0PBQIvHcjjwKDgT3yD7JEOBwgelS1srtuh6l30XnWV6MzphpX4VhwQl0__3fFi3dZpUGG6jGQOshXk9bRxJ9GuqkhukSHpqUPNpNy2WBf0KAVu7swkn2Moy48cpRJqihjQyUA/s1600/2015-07-27_23.16.14.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjs4Il13fhX0UpaatOVQqic1OlUjpRJze5JXMEMY6mR9Jrq3wtMXEVC5DaYw63YwXrnlYcFtJLCP1RPXhSbZvvKsDQcnvgDPheHrC0BHHaAJMV26i5Zsludu5y4ZvdJcmAJExeD1EMzFag/s1600/2015-07-27_23.15.12.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjncmzFCjne-qf4TLLWQCIOESaSVYTVfC1vnnI-hVMIqBJ323sriWibYZhyphenhyphengN7Yq6sqIDf8wehZPpmcPXVqIc-F-iVO-3r-BTjcBjCLBf-noZ7RyBxrAMuS7wRlnb8yYjLCIY7_5o2IJc/s1600/IMG_20150727_173615.jpg
Bluzka - New Yorker
Spódniczka- Top Secret
Buty - Primark

Komentarze

  1. Bardzo fajny,motywujący post :)

    http://magicoflife1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas może byc szczęśliwy, jeśli tylko chce;)

    PS. Jeśli masz chwile czasu poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, obserwuje ;)

    Zapraszam do siebie ;)

    http://the-future-starts-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post.
    Śliczne zdjęcia ;)

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia! pozdrawiamy ;*
    dreamoutloudf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia!
    Szczescie to posiadanie wokol siebie osob ktore cie kochaja, w pelni akceptuja.. i posiada sie pelna lodowke wtedy to juz w ogole jest ekstra ;D nie no zartuje trzeba samemu znajdywac minimalne rzeczy i sie z nich cieszyc :D

    Versjada (KILK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo pełna lodówka to też jest szczęście :33haha

      Usuń
  7. Świetny Blog!

    Zapraszam do nas, dopiero zaczynamy, każdy pozytywny komentarz i obserwacja nas motywuje. W każdym razie, zapraszamy do czytania :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka motywująca i cudowna notka! Masz rację, trzeba cały czas isć naprzód i nie poddawać się, choćby nie wiem co się działo! Taka motywacja jest najważniejsza, bardzo mądrze napisane :3
    ~thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to slyszeć , ze moje wypociny ktoś docenia dziekuje bardzo na pewno wpadne ;)

      Usuń
  10. czesc ,skasowal mi sie caly blog ,zawsze zostawialas cos po sobie , mam nadzieje ze moge znow na cb liczyc:))))))
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie zdjęcia, mądrze napisany, cudowny post :)
    Pozdrawiam :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przykro mi nie bawię się w obs/Obs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za milutki komentarz! <3

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do LBA! ♥
    http://macutkiewiczphotography.blogspot.com/2015/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Różnie to bywa z takimi programami, ale głęboko się nad tym zastanawiam. ;) który poleciłabyś najbardziej ? Swoją drogą, zakochałam się w Twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jakie masz śliczne włosy;oo!!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęście to pojęcie względne, każda dyskusja na ten temat jest bez sensu.

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się a ostatnie zdanie twojego posta to moje życiowe motto. *w* + trzecie zdjęcie w nagłówku śliczne...♥ caroberry.blogspot.com Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczeście to emocje wywołane stosunkiem osoby do ..... tego co Ty znalazłaś w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęście to stan ducha, stan umysłu. To co mamy w głowie i jak na to reagujemy. To splot rożnych okoliczności, sytuacji. Coś nad czym też nie mamy do końca kontroli i nie mamy wpływu a jednocześnie to co przyszło staramy się ujarzmić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej, przecież szczęście to czekolada!
    A na poważnie masz rację, trzeba szukać go w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wygladasz!
    zapraszam do siebie
    moze zaobserwujesz?
    talisafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądry post :) Ja jestem szczęśliwa kiedy kupię sobie coś nowego, ale to jest niestety szczęście bardzo ulotne :( independentgirl98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty