The best holiday ever ❤

Hej kochani !
 Czy u was tez jest tak gorąco ? :P
Wakacje to czas, który powinien być dla każdego czymś nie zapomnianym i pięknym. Pełnym nowych znajomosci, a może i uczuć.W tym roku wakacje mijają mi bardzo szybko i bardzo miło.  W wakacjach jednak najpiękniejsze są chwile spotykania się ze znajomymi i przyjaciółmi . Wtedy może się zdarzyć wszystko. Wszystkie przygody wspomnienia rodzą się właśnie w tych chwilach.  Od zawsze marzyłam o takim lecie jak właśnie to. Nie chce zapeszać, Ale jak narazie jestem szczęśliwa na tych wakacjach i wogole się nie nudzę. Moim postanowieniem przed wakacyjnym było sprobowanie czegoś nowego. Pierwsza rzeczą, która mi się już udała jest ten blog. Wkońcu udało mi się podejść do niego z sercem i bez przymusu. Cieszę sie, ze zaczęłam pisać, ponieważ kocham dzielić sie z ludzmi moimi odczuciami i przemyśleniami na różne tematy. Mam tak czasem, ze jest coś o czym mogła bym mówić godzinami co mnie inspiruje. Dla tego ten blog to jest coś  dla mnie.
Jesteście świadomi tego, że już minęło prawie 3 tyg. Od końca roku szkolnego ? Jeej... Szybko ten czas leci :/  Z jednej strony chciałabym wrócić już do szkoły do szkolnych przyjaciół i naszych odpalow na lekcjach, Ale z drugiej jednak dobrze mi jest teraz bez troskie lato bez obaw o kartkowki czy ważne testy i co w szczególności bez tej meczacej nauki. Cieszę sie, że jeszcze nie trzeba się martwić o to, że lada chwila będzie szkoła. Narazie chce się cieszyć tymi wakacjami póki jeszcze trwają.
A wam jak lecą wakacje ? Może jedziecie gdzieś na wczasy ? Koniecznie mi O tym napiszcie :D Życzę wam wspaniałych wakacji, o jakich zawsze marzyliscie !
Do następnego postu ! Paaa <3

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza :* Dobry fotograf :) haha :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację ja często myślę o tym żeby wrócić do szkoły ale mam czas. Przez kolejne 9 miesięcy będe czekała na wakację ponieważ w te nigdzie nie jadę. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania kamilalazar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiscie sadze ze jest stanowczo za gorąco i wolałabym juz deszcze

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje jest za goraco moglo by byc tak 25 stopni to by bylo idealnie :)

      Usuń
  5. Ja nie mogę uwierzyć że już minęła prawie połowa wakacji :D
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia *.*
    Zapraszam również do mnie :) http://nooordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia! U mnie już nie gorąco, po deszczu na razie pochmurnie ale zapowiada się, ze będzie ciepło.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/never-far-behind-must-have.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety wakacje szybko mijaja, a ja zaczynam rok szkolny 20 sierpnia, takze niecaly miesiac mi zostal. W dodatku pogoda niesprzyja. :|

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)
    Zaobserwowałam mam nadzieję, że również zaobserwujesz mój blog :)
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju ten lipiec upłynął mi naprawdę szybko. Mam nadzieję, że nie będzie tak z sierpniem!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje bardzo szybko mijają! :) niestety! świetny post! D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie wakacje lecą zdecydowanie za szybko. Jeszcze nie zdążyłam się porządnie wyspać,a tu już połowa prawie minęła ;)
    (www.lumnoxy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog :) zapraszam do mnie http://drugastronaobiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty