Oto ja !

                                             Oto ja !

Cześć wszystkim. Nazywam się Gabriela Perlicka i mam 15 lat. Pochodzę z Podkarpacia z małego miasta Krosna. Mam naprawdę  wiele zainteresowań. Możecie u mnie spotkać  wiele tematów, a na pewno jakiś się spodoba ;) ( mam nadzieje xoxo ). Mogę już dziś przyznać, że lubię modę. Od niedawna bardzo dużo czytam i rozmawiam o modzie. Długo zastanawialam nad zakładaniem bloga, bałam się, że może mi się coś nie udać i przestanę pisac juz po trzecim czy czwartym poście czego bym nie chciala :') , ale postanowiłam przed wakacjami, że spróbuje czegoś nowego. Przychodziły mi do głowy na prawdę głupie pomysły, aż wpadłam na bloga : D . Nie mam pojęcia jak mi pójdzie i nie wiem czy komukolwiek spodoba się cokolwiek z moich wypocin. Również zakładam tego bloga, ponieważ chciałabym się z wami podzielić wszystkimi moimi przemyśleniami na różne tematy i rzeczami, które mnie inspirują.
Jestem osobą na co dzień szczęśliwą, bo nie chce przekazywać niegatywnej energii  ludziom, którzy mnie otaczają. Moim celem w życiu jest pomaganie i uszcześłiwianie innych  dlatego ten blog po części będzie poruszał również ten temat.
A tu jeszcze zdjątko jakbyście chcieli zobaczyć jak wyglądam :**
Jak narazie to chyba tyle o mnie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś coś zostawila po sobie ;) jak już tu jesteś :* Milęgo dnia . Kocham Was i do następnego posta ! ciumki <3

Komentarze

  1. Czekam na nastepne 😍 Wiem że mnie kochasz hehe 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wkrótce :* haha pewnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No to powodzenia w blogowaniu! :D Jak widzę, to masz dobry start ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com/2015/07/wishlist.html Poklikałabyś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty