Ulubieńcy lipca <3






Hej ludziska! Przychodzę do Was z postem dość popularnym wśród blogerek i blogerów, a mianowicie ULUBIEŃCY MIESIĄCA! Zawsze chciałam zrobić takiego posta jeszcze zanim założyłam bloga. A więc zaczynamy!




POWRÓT CZEKOTUBKI ❤
Kochani... Gdy tylko zobaczyłam w sklepie moją miłość z dzieciństwa to prawie się popłakałam z podekscytowania. Prawdopodobnie w innych, większych miastach ukazały się wcześniej, ale i tak bardzo mnie to zaskoczyło. Ten smak... MAGIA! Tak długo czekałam na czekotubkę i moje marzenie o jej powrocie się spełniło.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5FSGJowGV-YZ_as2ZSvQPQKGodf0ixaPcTaX_6tTVDbw3WKQGOQTwslkN7ga-ht1ESdL90pqCYKbrXOB-AaL4rcW06RPlhylg8BqXwYCQzz1lfi8fVzteAi3dQbRkREivL1zD6H82prQ/s1600/Snapchat--6471771581894666967.jpg
FILTRY UV ❤
Lipiec to był bardzo gorący miesiąc i bez filtrów by się nie obeszło. Ja miałam dwa. Do twarzy o mocy 50, ponieważ to jest najbardziej wrażliwe miejsce na promieniowanie UV.  Nie wolno opalać twarzy, bo to wspomaga proces starzenia się skóry. Co za tym idzie ? Przedwczesne zmarszczki...
I do ciała o mocy 20. Kupiłam taki, ponieważ stwierdziłam, że nie potrzebuje mocniejszego. Chciałabym się troszkę opalić, a słabsze byłyby za słabe. Z natury mam jasną karnacje i taki filtr o mocy 6 czy 2 nie dałby mi wystarczającej ochrony.

ARBUZ ❤
Nie mogłoby się obejść bez jedzonka. Tym razem padło na arbuza!
Ten owoc  zajmował bardzo dużą część mojego codziennego odżywiania. Praktycznie jadłam go codziennie. I to w bardzo dużych ilościach co też ma wady (częste odwiedzanie toalety),  ale świetnie nawadnia organizm i orzeźwia, co w tak gorące dni jest bardzo ważne. Arbuz ogólnie powinien być ulubieńcem wakacji, ponieważ mamy sierpień, a wcale nie robi się chłodniej. Wręcz przeciwnie jest jeszcze cieplej niż w lipcu XD.
                               https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiJCtwf27QQYSd4gucV4pQZsPahd-VkJc5mcBA-1h8UTdsGrl13wfQeiio7dhi1N2_k3nwhu6ypcCD29ZNPdB10HM566zuTuTsuf8kHNged8h7SrOqVLeJ_iOwcSwVJnBnlOEnWFHoP1Cg/s1600/krJdlHsgoD.png
TEN BLOG ❤
Muszę dać to na mojego ulubieńca koniecznie! Jak już nie raz powtarzałam w poprzednich postach  blog to dla mnie nowość i nowa pasja. Już nie będę się na ten temat za dużo rozpisywać, bo czytelnicy mogliby mieć dość XD.
                             Blog
FLUID ❤
Ostatnio odkryłam w Rossmanie wspaniały fluid matujący. Jestem zachwycona jego kryciem i lekkością. Jest on z firmy Manhattan. Ja mam odcień 80 sand. Jest jasny, ale na moja cerę idealny. Kosztuje coś ok. 30 zł. Jest bardzo wydajny. Nie trzeba go dużo, by pokrył twarz. Do tego jest matowy i nie trzeba wydawać dodatkowych pieniędzy na puder. Dla mnie idealny. Jeśli szukasz dobrego, kryjącego i przede wszystkim wydajnego w dość przystępnej cenie to koniecznie go wypróbuj!
CIENIE ❤
Około 2 tyg. temu w drogerii Natura razem z moją mamą wynalazłyśmy promocję na cienie do powiek z firmy KOBO. Akurat skusiłyśmy się na błyszczące. Jednak nie pożałowałyśmy tej decyzji, ponieważ bardzo ładnie wyglądają na powiece i dość długo się trzymają. My akurat mamy w odcieniach różu, brązu i złota. Mói ulubiony jest w odcieniu różu. Genialny!

A Wy co powiecie o tych produktach ?

Do następnego PAA!

Komentarze

  1. Używasz świetnych kosmetyków, ja właśnie musze uzupełnić braki! Polecasz?

    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te produkty są genialne trzymają się bardzo długo, a fluid dobrze kryje i jest wogóle wspaniały <3

      Usuń
  2. Ten podkład wydaje się bardzo fajny, muszę go przetestować :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. czeko tubka mniam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam arbuzy. można się dużo najeść i napić z jednego produktu :D
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam arbuzy - najlepszy owoc na lato! :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj kupiłam sobie czekotubkę, smakowała tak jak ta sprzed lat. Jakieś kilka miesięcy temu miałam ochotę na czekotubkę, a tu powróciły <3

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham arbuzy <3
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :)
    Także uwielbiam arbuzy :)

    http://zanetta44.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czekotubkę <3
    Zapraszam magia-przyjazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam arbuza, jest przepyszny! Świetni ulubieńcy. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo czekotubka :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bylam zachwycona czekotubką!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bylam zachwycona czekotubką!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bylam zachwycona czekotubką!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też kocham arbuzy :D
    Świetni ulubieńcy!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. arbuz to tez moj ulubieniec i to nie tylko lipca :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko super, ale GDZIE TY ZNALAZŁAS TĄ CZEKOTUBKĘ ? ♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w Delikatesach Centrum lub w Sparze :D

      Usuń
  18. Witaj Gabrysiu,
    Ile Ty masz arbuzów, hodujesz?
    Fajny krem.
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam dużo dobrego o tych cieniach, może kiedyś i ja po nie sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty